بهرادبهراد، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

ستاره زندگی ما

خاطرات تکرارنشدنی

1393/11/5 22:07
نویسنده : مریم
171 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ، هر روز با تو بودن خاطراتی تکرار نشدنیه . مثل وقتی که سرت رو میزاری رو سینه من یا بابایی و اروم و راحت می خوابی : 

وقتی مثل مامان بزرگ دستای کوچولوتو می زاری زیر سرت و می خوابی : 

وقتی برای اولین بار موقع شیر خوردن لباسم رو چنگ زدی : 

وقتی ساعت 4 صبح شنگول و سرحالی و می خوای که باهات بازی کنیم : 

وقتی برخلاف میلت بهت شیرخشک دادیم و هنوز تموم نشده خوابیدی :

وقتی از حموم میای و سرحال و خوش اخلاقی : 

وقتی کتاب مورد علاقت رو می خونی و کیف می کنی : 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان ایهان
6 بهمن 93 1:45
سلام خیلی خوشگله صد هزار ماشالله
آبجی فاطمه
11 بهمن 93 16:06
آخی عزیزه دلم ماشاالله😙.قربون خنده هاش.خداحفظش کنه. مریم جون با اجازه لینکتون کردم.گل پسرت 7 روز از خواهره من بزرگ تره.